utorok 10. novembra 2009

V novom byte!


,,Som rada, ze je po vikende,, - tuto vetu som povedala asi prvy krat v zivote. Bude to urcite preto, ze tento vikend ani nebol vikendom. Dovod? Stahovanie! Znovu! Ani nie po roku. A do toho som mala cely vikend skolu. Ak sa skolou da nazvat dva dni v dielni pri modelovani :-). Ale su za to dva kredity, tak preco si nerozsirit svoje umelecke zrucnosti! Az na tu profesorku bez fantazie a sposob akym k nam pristupovala ma vylozene rozculoval. Neznasam ucitelky s diagnozou ,, Ucitelka,,. Poznate to, vzdy maju pravdu a ked sa pokusite slusne obhajit svoj postoj ste ,,nevdacne deti,, aj ked uz ste dospely a chodite na vysoku skolu. Dost uz o tom. Stahovanie do mensieho bytu. Narocne ale zvladli sme to s pomocou dobrych dusi z nasho okolia.
Viete aku vyhodu ma stahovanie z hladicka mody? Mate uzasnu moznost pretriedit satnik. Je to presne to, co sa vam normalne cez rok vobec nechce ale viete, ze sa do toho raz musite pustit. Nasla som kopec veci, ktore boli zastrcene vzadu a zrazu mam pocit, ze mam ovela viac veci ako som mala :-). Okrem toho veci ktore som nemala na sebe uz minimalne rok a zbytocne zabereli miesto a poputuju prec.
Vzhladom na to, ze sme sa stahovali do minibytu, kde je mala skrina s priestorom na zavesenie oblecenia, musela som na jeden vesiak navesat niekolko kusov oblecenia a pozrime sa! Vznikli take uzasne kombinacie, co by ma nikdy nenapadli:-).
Takze, tolko som chcela, idem sa znovu pustit do vybalovania a medzi tym mozno pridam nejaky novy fashion blog.
papa kaja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára