štvrtok 5. marca 2009

O tom ako zo mňa nikdy nebude Carrie Bradshow alebo úvaha o opätkoch






Dnes konečne nadišiel ten deň! Ráno som sa prebudila a vonku svietilo slniečko. Finally! Môžem si obuť svoje nové super topánočky. Sú šedé, šnurovacie a pred časom som ich kupila v Zare (jeden s mojich VELMI oblubených obchodov). Ved je už marec a to zanemená, že sa blíži jar, nie? Mala som na plane zájsť na Chodov po moju oneskorenu výplatu. Chyba číslo 1.: Nikdy nechodte na Chodov ( na úplne opačný koniec Prahy a keď nejde bus tak ešte kus cesty pešo) v uplne nových topánkach, ktoré majú dooosť velky opätok! Pomalým krokom som docupkala do práce bolo to tam. Aaauu! Do krvy otlačené päty. Ach, ako toto ja nenavidím. Stane sa mi to vždy keď mam nové topánky. Okrem toho, nejako som si cez zimu odvykla na vysoké topánky. Chyba číslo 2.: Nikdy nechodte za svojím bratom na Václevák ( široko ďaleko známy svojími dlažobnými kockami ) v uplne nových topánkach, ktoré majú dooosť velky opätok! Myslím, že si to dokážete predstaviť.
Tieto dve moje chyby ( minimálne, ak nie viac ) ma priviedli k úvahe o opätkoch. Prečo ich nosíme, ked nám spôsobujú takú bolesť a starosti? Alebo som jediná, ktorú to nedokáže pretrpiet a užívať si ten úžasný pocit dlhých príťažlivých nôch? Ako to tá Carrie zo seriálu Sex v meste dokázala behať po New Yorku na opätkoch od Manola Blahnika? Je pravda, že väčšinu času strávila posedávaním v bare a popíjaním Cosmopolitanu, alebo cestovním v Taxíku. Ale čo my obyčajné baby,ženy,hocikto čo lietame po meste hore dole s nakupmi a nemáme na Taxi? Máme sa držať našej sexi predstavy alebo sa na to vykašlať a obuť si tenisky? A vlastne co je na teniskách, balerínkach, či iných topánkach bez opatku také zlé? Sú predsta úžastne pohodlne a nejde predsa o to cítiť sa fajn a v pohode? Preto zo mna nikdy nebude Carrie Bradschow, pretože som asi príliš pohodlná a preto najbližšie topánky aké si kúpim budu ,,konversky,,! Veď prečo nie keď ich aj hviezdy nosia :-) Ale moje squelé topánočky neodhodím, na ne sa určite nájde ešte veľa príležitostí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára