štvrtok 18. februára 2010

,,Who can live without some black clothes?" Karl Lagerfeld

Ciernu farbu fakt zboznujem! Povodne mal byt tento prispevok ako oda na ciernu a o tom, ze ciernu farbu by mal mat v satniku asi kazdy, pretoze je nadcasova, nevyjde z mody...blablabla -ved to poznate.
Potom som si vsak uvedomila, ze nie kazdy moze tuto farbu skutocne nosit. Moja mamicka ma alergiu na farby a cierna je asi najagresivnejsia z farieb a preto ju nemoze nosit. Vzdy mi tak vravieva ,, vsetky pekne veci su v ciernej :-(". A potom som si to presne uvedomila, zvlast tuto sezonu, je vacsina veci skutocne tmava a cierna. Tu ma vsak napada - stoji moda za to aby sme si znicili vlastne zdravie? Nemyslim teraz len ciernu farbu pre alergikov ale napriklad aj vysoke podpatky, kratke tricka - ktore nam zakazovali babky, lebo vraj nebudema moct mat deti, tenke bundicky a cizmicky ked je vonku -15 stupnou. Podla mna nestoji. Je super byt trendy oblecena ale nie za cenu zrdavie. A okrem toho aj teplo sa da obliect pekne. Zdravie je jedna z veci, ktoru si nekupime - narozdiel od mody - tak si ho vazme.
Sorry za tento filozoficky prispevok ale nedalo mi to.






pictures from elle.com

3 komentáre:

  1. ja ciernu nemam velmi rada.Ako nevravim,ze nenosim cierne veci,ale vzdy to "zabijem"nejakou hyper ultra vyraznou farbou,vsak nech je sranda:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Černou mám velmi ráda, ale nejsem do ní zas tak šílená jako všichni kolem mě. Mám stejně ráda i bílou barvu. A když se obleču celá do černé, nemůžu mít dobrou náladu a sem tam mi lidé říkají, jestli mi někdo nezemřel. Tohle je moc hezký článek! Těším se na další, podobný!:))
    A souhlasím s Foly D. Sante: černá s výrazným kontrastním detailem je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V mojom satniku je skoro vsetko cierne cest vynimkam ako fakt mozno nieco este biele alebo modre sa tam najde :D

    OdpovedaťOdstrániť