štvrtok 4. novembra 2010

Lanvin For H&M - Showroom

A je to tu. H&M dnes predstavilo kompletnú kolekciu Lanvin, ktorá sa dostane do obchodov 23.11.2010. Ja som dnes mala možnosť vidiet túto kolekciu naživo v Pražskom H&M Showroome. A tu prinášam fotky a moje dojmy:

Mužská kolekcia:

Celá prezentácia bola velmi príjemná. Milý personál, kvalitné občerstvenie, krásne priestory...
Nič to však nemení na tom, že ma nová kolekcia naživo sklamala. Najmä čo sa týka kvality látok a šitia. Na niektorých kúskoch bolo zlé a poškodené šitie ba dokonca roztrapkané okraje!!! Celkovo som očakávala lepšiu kvalitu, hlavne vzhladom na cenu...Ostáva len dúfať, že tieto kúsky boli skutočne určené len pre showroom a výrobky, ktoré sa obiavia v obchodoch budú kvalitnejšie...Aj tak budem musieť asi vybrakovať banku aby som si mohla niečo z tejto kolekcie kúpiť...


Nemohla som neodfotit toto zlaté dievčatko ako sa hralo s krabicami od Lanvin. To je detstvo :-D


Na týchto žltých šatách môžete špeciálne pozorovať nekvalitu materiálu:





H&M pripravilo milé občerstevenie:










P.S. Ďakujem Pražskému H&M za pozvánku a krásnu prezentáciu novej kolekcie!

10 komentárov:

  1. ty si tam bola?:)) Som si ťa vôbec nevšimla. čo si mala na sebe?:)
    Ináč s látkami súhlasím..tie žlté sa mi moc páčili na videu, ale tá látka, neviem neviem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ciernobiele saty a jeansova bundicka...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ako vyzeral naživo ten červený náhrdelník?? Rozmýšľam nad jeho kúpou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevedela som, ze si tam bola, skoda..inak, prave som zistila, ze sme napisali na kolekciu skoro to iste. suhlasim s nekvalitnymi materialmi. chytila si tie ruzove saty na jedno rameno, co boli na stojane pri toaletach? ta latka bola strasna.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. musím si kuknúť fotky "davu" a nájdem ťa tam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Becca - mas pravdu, ja som bola sklamana z tych latok, neviem za tu cenu som cakala ze to bude wauu nielen po dizajnovej ale aj po kvalitnej stranke :-((
    Monika - mne ten naranom prisiel taky plastovy umely, cakala som nieco lepsie...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlasím s tebou..V zahraničí už je kolekce v prodeji, ale žluté šaty vypadají pořád stejně roztřepeně..Achjoo to mě zklamalo.Uvažovala sem o nich.Teď už nee.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no v predaji asi nie, pretoze do predaja sa dostane az 23.11. ale nic to nemeni na tom ze ma to tiez zklamalo :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. inak v talentmanii mala Adela tie žlté asymetrické na sebe a tam som si všimla že ten rukáv je úplne rozstrapkaný... a ďalšia vec čo mňa z tejto kolekecie sklamala, je aj cena, ale hlavne to, že na Slovensku som nevidela ani jeden kúsok z nej!! :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hej, viem o tom, aj v Adela show mala tie ruzove.Na SR tak ako v CR boli vsetky kusky kolekcie ale iba v jednej pobocke v BA

    OdpovedaťOdstrániť