piatok 22. apríla 2011

Coachella 2011 Style

Coachella je najväčší festival na západnom pobreží v USA. A nie je to len hudobný festival ale aj tak trošku módny :-). Už pár rokov sledujem outfity celebrit či úplne obyčajných ľudí a vždy tu nachádzam veľa inšpirácie. Tak je tomu aj tento rok. Pozrite si najčastejšie trendy, ktoré som tento svojim očkom spozorovala :-)





P.S. Chystáte sa tento rok na nejaký festival? Pohoda ma tento rok fakt úžasných interpretov ( Mobi, Magnetic Man....) ajajaaaaj :-)))))


Inak prajem kráásne sviatky!!!

K.

8 komentárov:

  1. Super fotky, super článek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, ja som pred par dnami, tiez uverejnovala o Coachelle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. loved all the long dresses and skirts.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné fotky, ja z tohoto možem hlavne maxi sukne a šaty!! :) a ešte neviem ale možno na BeeFree.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super photos... :) ja určite, na Pohodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiez citam gypsy diaries :)
    http://gypsy-diaries.blogspot.com/2011/04/coachella-aka-my-summer-style-bible.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katja - ja ten blog nepoznam...ale ako vidim,coachella je popularna ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak uz ho poznas :)
    myslim ze coachella je inspiraciou pre mnohe blogerky/rov a nedivim sa

    OdpovedaťOdstrániť